Jak ważne jest tło zdjęć na blog?

Tło zdjęć jest niczym mistrz drugiego planu. Mam tu na myśli zdjęcia jakie robimy na potrzeby bloga. Każdy z blogów tematycznych, wstawia określone zdjęcia, ale czy zwracacie uwagę na tło wykorzystane do przedstawienia produktu, kosmetyku?
Obecnie modnym tłem stały się surowe deski, ja takie nabyłam w tartaku z jakichś tam odpadów. Sprawdzają się  w przypadku kosmetyków i reklamowania innych rzeczy, bo wykorzystuje je też, do robienia zdjęć dla klientów.
Pokażę Wam też jaka jest różnica poprzez dodanie dodatków, w postaci np biżuterii, płatków kwiatów.




 Tu wykorzystałam błękitną bluzkę i muszelki kupione nad morzem, aby stworzyć morski klimat, maseczka z alg, więc dobrze się to razem komponuje.


 Możemy też wykorzystać apaszkę, szal, bluzkę, ręcznik, dorzucić płatki i już powstaje nam zdjęcie reklamowe, na zwykłej białej kartce lub zwykłym blacie nie było by takiego efektu.



  Na zdjęciu poniżej, wykorzystałam drewnianą serwetkę ze sklepu za 4 zł, kupiłam kilka w różnych kolorach, też się sprawdzają jako tło do fotografowania różnych rzeczy.


 Czasami może też inaczej skadrować dany przedmiot i przy okazji pokazać coś więcej, tu chciałam przedstawić bidon z zawartością, ale przy tej okazji chciałam pokazać, że wypoczywam, że czytam, że się relaksuje, a ten bidon towarzyszy mi w trakcie urlopu.


 Możemy również kosmetyk zabrać ze sobą i zrobić zdjęcie w plenerze, wtedy jeszcze bardziej pokazujemy synergię między kosmetykiem, a naturą.



Ważne jest, aby kadrować i dobierać tło do zdjęć, ten post może będzie pomocny dla początkujących blogerów, bo Ci z Was, którzy już od dawna blogi prowadzą znają te sztuczki, choć spotykam się też, ze źle skadrowanymi zdjęciami, na których obok danego przedmiotu, są rzeczy niepotrzebne. Bardzo istotne jest wyczucie estetyki, ale tego można się nauczyć. 
Czerpać możemy z natury, z innych blogów, podpatrywać, zauważać. Do zdjęć nadaje się wiele otaczających nas przedmiotów, nawet kartka papieru, ale zmięta i wyprostowana, aby światło układało się inaczej.  Przedstawione w tym poście zdjęcia robione były telefonem, a nie aparatem fotograficznym, więc jakość nie jest idealna, ale chodziło mi o pokazanie, że nawet komórką możemy zrobić zdjęcie.

4 komentarze:

  1. Bardzo pomocne uwagi i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wchodząc w post myślałam, że zobaczę urzekające zdjęcia i nauczę się czegoś nowego. Zamiast tego zastałam przeciętne zdjęcia kiepskiej jakości. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie tło jest ważne, ale nie najważniejsze
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ArtiDesign , Blogger