Współpraca

Jeżeli zainteresował Cię mój blog, usługi jakie wykonuję, potrzebujesz projektu, aranżacji wnętrza, doradztwa, kosztorysu - to dobrze trafiłeś - napisz do mnie maila, lub zadzwoń.
Studio Reklamy eM. Puławy ul. Lubelska 10
pracuję w godzinach 9.00-16.00     tel. do firmy 81 888 00 47   info@studioreklamy-pulawy.pl

Moje motto brzmi - "Reklama to dopiero początek"
Bez niej  nigdzie nie zaistniejesz, tym bardziej w sieci. Nie rób niczego na już, na razie, liczy się pierwsze wrażenie, a możesz je zrobić tylko raz.
Znasz powieszoną na drucie żarówkę, tylko na czas remontu, która wisi potem 3 lata. To w jaki sposób zobaczą Cię inni jest bardzo istotne, albo zachęcisz albo zniechęcisz.
Nie musisz sam tworzyć swojej strony na FB, swojego logo, nie musisz na wszystkim się znać, każdy ma inny zawód.

Dlaczego to właśnie mnie masz wybrać do współpracy? 
Mam wieloletnie doświadczenie, w reklamie pracuję prawie 25 lat, z czego 15 już u siebie, oferuję wysoką jakość i terminowość usług. Do każdego klienta podchodzę indywidualnie, bo każdy jest wyjątkowy. 
Poza tym jestem kreatywna, nie korzystam z szablonów i wzorców, nie odtwarzam tylko tworzę, a każdy mój klient traktowany jest indywidualnie.

Przez 15 lat nawiązałam współpracę z bardzo wieloma firmami, nie sposób ich wszystkich tu przedstawić, przedstawię tylko część moich klientów.


Możemy też nawiązać współpracę dotyczącą  bloga
wykonuję:
- publikowanie postów sponsorowanych,
- wyjazdy sponsorowane
- reklamy na blogu
- recenzje produktu lub usługi
oraz oferuję współpracę barterową.

Wystawiam faktury VAT, zapraszam zatem do korzystania z moich usług i współpracy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtiDesign , Blogger