Kompleksowe usługi reklamowe

Na czym polega kompleksowa usługa reklamowa?
Przede wszystkim na całościowym podejściu do tematu. Wiele agencji reklamowych skupia się na jednym wąskim dziale, np. na gadżetach, flagach, wytwarzaniu reklam lub plafonów, albo tylko na samym projektowaniu.
Ponieważ ja już ponad 20 lat pracuję w branży reklamowej (blisko 25), na własnej skórze odczułam zmieniający się świat komputerów, programów graficznych, urządzeń wspomagających, etc., ponieważ przeszłam przez etapy tablic reklamowych od malowanych wałeczkiem i wycinaniem ręcznym szablonów, z tej prostej przyczyny, że nie było komputerów, nie było folii, a tym bardziej ploterów tnących, czy drukujących, mam umiejętności, których dzisiejsi, młodzi pracownicy nie mają.
Mogę więc moim klientem zaoferować usługę kompleksową.
Dla bardzo wielu klientów  wygodne jest, jak w jednym miejscu mogą zamówić logo, wizytówki, papier firmowy, flagi, czy tablice reklamowe. Nie płacą za każdy projekt osobno, oszczędzają czas, nie muszą chodzić po kilkunastu agencjach, aby ich usługa była wykonana kompleksowo i spójnie.
Czas więc na przedstawienie usługi kompleksowej, jaką wykonałam w ostatnim czasie.
Jest to przychodnia dla zwierząt. Zaznaczę jednak, że tym razem logo nie jest mojego autorstwa.



Na licu budynku mamy tablicę pcv z wydrukiem wielkoformatowym, oraz plafon świetlny ledowy, plafony (skrzynki do plafonów) zamawiam, ale ja wykonuję grafikę foliami translucentnymi.


Opaska na budynku wykonana jest z blachy ocynkowanej i wyklejona foliami matowym, to najtrwalszy sposób na reklamę, z doświadczenia wiem, że wytrzymuje naprawdę długo. Folie matowe dają elegancki wygląd.


Następnym etapem informacyjnym jest baner drukowany wielkoformatowo, z zabezpieczeniem UV



 Wśród moich usług znajdują się również flagi, które przyciągają uwagę i widoczne są z daleka





 U mnie również od razu można wykonać wizytówki i ulotki, czy plakaty informacyjne. Wszystko ma jedną szatę graficzną i jest kompatybilne z resztą reklamy.
Ponieważ skończyłam roczną policealną szkołę zawodową  na kierunku dekoracji wnętrz, doradzam również moim klientom w kwestii wystroju lub kolorystyki.
W tym wypadku zasugerowałam mojemu klientowi całkowite przemalowanie budynku na kolor elegancki, stonowany, pasujący do całości i podnoszący prestiż przychodni.
Przedstawiam Wam zatem jak obiekt wyglądał wcześniej i jak wygląda po zmianach.




Powrotem do blogowania była rozmowa jaką niedawno, będąc w sanatorium przeprowadziłam z kilkoma osobami, były zdziwione, że sama to wykonuję, bo one miały agencje reklamowe, ale tylko pośredniczyły. Nie wykonywały nawet projektów. Ta rozmowa dała mi do myślenia.
Dla mnie jest to oczywiste, że ja wykonuję to osobiście, uwielbiam moją pracę, jest czasami ciężka, ale bardzo kreatywna.
Będę więc pisała i przedstawiała moją pracę. Może zacznę robić krótkie filmiki przy pracy i je tu umieszczać. 
Podsumowując temat, dlaczego warto mieć usługę kompleksową - bo nie płaci się za każdy projekt osobno, bo nie pośredniczę, a wykonuję, bo w drukarniach mam wypracowane wieloletnie rabaty i moje ceny mogą być atrakcyjne.
Czekam na Wasze uwagi i komentarze.

6 komentarzy:

  1. Świetny post. Doskonała taka forma usługi kompleksowej jest.wydaje mi się, że duży wpływ na całokształt ma to, że właśnie w jednej firmie jest wykonywana całość.W dzisiejszym świecie w żadnej już chyba branży nie można zaistnieć bez dobrej reklamy. Zainteresowały mnie flagi zwłaszcza. Dobry pomysł, bo faktycznie bardzo się wyróżniają i widoczne są z daleka. Gabinetowi weterynaryjnemu życzę powodzenia, bo to branża pokrewna do mojej i bliska memu sercu. Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja firma także wykonuje projekty (oczywiście zdarza się, że klient ma już przygotowane grafiki, które realizujemy). Branża jest nieco inna, wykonujemy druk opakowań kartonowych, ale "odpowiedzialność" spoczywająca na moich barkach można uznać za podobne. Powodzenia w pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnym sposobem na reklamę są cukierki reklamowe dla firm! świetny patent reklamowy i cieszący się ogromnym w ostatnim czasie zainteresowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reklama odgrywa bardzo istotną rolę w ostatnim czasie. Torby foliowe wielokrotnego użytku z nadrukiem to świetny patent na reklamę i jakże skuteczną reklamę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Reklama zewnętrzna jest naprawdę skuteczna. Prowadzę lokalną piekarnię, bardzo długo szukałam sposobu, który pozwoliłby mi pozyskać nowych klientów. Wybawieniem okazały się dla mnie wydruki wielkoformatowe, którymi przyozdobiłam budynek, w którym znajduje się moja kwiaciarnia. Napływ nowych klientów zarejestrowałam już pierwszego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bezwątpienia reklama odgrywa ogromną rolę w pozyskiwaniu nowych klientów. Bardzo ważne są również akcesoria reklamowe takie jak breloczki, długopisy, smycze coś, z czym klient ma ciągły kontakt.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ArtiDesign , Blogger