Portfolio

Reklama to dopiero początek. To motto mojej firmy. Tym bardziej aktualne w dzisiejszych czasach, bez reklamy nie istniejesz. Żebyś nie wiem jak był dobry w tym co robisz,  jeżeli nie zareklamujesz własnego biznesu, sklepu, miejsca pracy, bądź usługi, to w jaki sposób ma do Ciebie trafić klient.Jak się dowie o Twoim istnieniu.
Dlatego uczyniłam ten post, aby przedstawić zakres wykonywanych przeze mnie prac. 
Poza pracą na komputerze i projektowaniem, zajmuję się też szeroko pojętą reklamą zewnętrzną.
Zapraszam na oglądanie zdjęć części tego, co kiedyś wykonałam. 
Bardzo duża oferta moich prac przedstawiona jest na mojej stronie internetowej, ale nie ma tam obecnych prac, ciężko jest znaleźć takiego informatyka, który będzie nam stronę aktualizował (obecnie jestem w fazie poszukiwań). Strona wymaga odświeżenia, powstała 6 lat temu, ale oferta tam zawarta jest bardzo duża, podzielona na kategorię.
A teraz moje prace


Litery przestrzenne 3D



Folder

Gadżety reklamowe; smycze, kubki, długopisy, torby reklamowe

Plafon świetlny i reklama na witrynach

Kalendarze indywidualne - autorskie

Komplet dla firmy - kalendarz książkowy, planszowy oraz folder

Szyld zewnętrzny i folia one viosion na szybach

Witryna salonu

Tablica wolno stojąca wraz z konstrukcją

Ulotki reklamowe

Zaproszenia

Litery przestrzenne z licem z plexi oraz tablice z wydrukami wielkoformatowymi

Baner z lakierem UV


 Kompleksowe usługi reklamowe; plafon świetlny, flaga, banery, tablica z wydrukiem wielkoformatowym


 Litery przestrzenne - świecące


 Baner drukowany z lakierem UV

Reklama na samochodach

Kompleksowa usługa reklamowa; plafon świetlny, witryny, tablice

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtiDesign , Blogger