Kalendarz personalizowany - wspaniałym prezentem

Ostatni dzwonek, na przedstawienie kalendarzy.
Dziś przedstawię Wam kalendarz książkowy. Może być doskonałym prezentem, pod choinkę, na mikołaja. Są osoby, które wolą laptop, tablet, czy komórkę, aby zapisywać swoje notatki, ale są i takie jak Bridget Jones, które notują tu wszystko, jak pamiętacie, ona prowadziła swoisty dziennik, gdzie notowała, ile zjadła, ile waży, ile wypiła, ile wypaliła, co myślała. 
Kalendarz taki możemy spersonalizować, czyli nadać mu własny charakter, nadać imię właściciela, lub jak 
w przypadku Bridget napisać - dziennik. Firmy mogą tu umieścić swoje logo, albo poprzez grawer laserowy, albo poprzez tłoczenie, ale wtedy potrzebna jest matryca.



Ja osobiście lubię, mieć pod ręką, w torebce kalendarz, zapisuję w nim listę spraw do załatwienia, zakupy, spotkania, czy wydarzenia.
Rano, kiedy piję kawę, zaglądam do kalendarza, robię aktualne wpisy, lub odhaczam już załatwione sprawy. Można powiedzieć, po co kalendarz, skoro mam komórkę, ale co się stanie, jeśli bateria się  wyczerpie, jak wtedy zajrzę do notatek? 
Poza tym to takie bardziej kobiece, mieć przy sobie ładny kalendarz, do którego możemy zajrzeć nawet przy kawie z koleżanką. W wielu książkach dotyczących stylu życia i mody, a jak już wspomniałam, tym się interesuję (prowadzę blog modowy) lubię czytać, więc w wielu takich książkach jak: "Bądź Paryżanką gdziekolwiek jesteś", "Paryski szyk", "Francuski szyk", "Lekcja stylu Madame Chic" - napisane jest, że paryżanki noszą ze sobą notesy lub małe kalendarze i ciągle robią w nich zapiski włącznie ze złotymi myślami, czy hasłami.
Będąc w tym roku w Paryżu, siedząc na kawie, miałam okazję to zaobserwować, tam nikt nie patrzy w komórkę, czy tablet, ludzie sobie siedzą, nie spiesząc się piją kawę, rozmawiają i wyciągają kalendarzyki, żeby coś tam sobie zapisać.
Poz tym są zawody, które bez takiego kalendarza nie mogą się obyć. Stomatolodzy, lekarze, fryzjerzy, kosmetyczki, nauczyciele, czy trenerzy. Dostępne są różne warianty kalendarzy książkowych, z białym papierem lub papierem chamois (kremowym), z registrami, czyli nacięciami na każdej stronie, lub bez. 
Występują w wielu rozmiarach, więc możemy znaleźć coś dla siebie. Najczęściej kupowanym jest format A5, ja osobiście wolę B6, bo jest trochę mniejszy i mieści mi się w każdej torebce. Wybór okładek jest ogromy, każdy znajdzie coś dla siebie.
Jeśli jesteście zainteresowani zamówieniem takiego kalendarza u mnie, zapraszam do zakładki kontakt lub do pozostawienia takiej informacji w komentarzu.

 Tak wyglądają kalendarze personalizowane laserowo

Registry 

 przykładowe kolory okładek
 na końcu w kalendarza są przydatne informacje




Podaje listę linków, gdzie możecie zapoznać się z pełną ofertą kalendarzy

http://www.emstudioreklamy.ekalendarze.eu/

3 komentarze:

  1. Ja też pracuję z kalendarzykiem - żadne tablety mnie nie satysfakcjonują. Fajny blog i szata też mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny pomysł na prezent taki spersonalizowany kalendarz :) pzdr

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ArtiDesign , Blogger