Projekt logo na blog.

Zdarza mi się projektować nagłówek do bloga, nie każdy potrafi, nie każdy zna programy graficzne, i bardzo dobrze, bo inaczej graficy nie mieli by co robić.
Nie raz spotykam się z pytaniem czy to jest drogie, ile kosztuje? Cena kalkulowana jest indywidualnie, uzależniona od poświęconego czasu i nakładu pracy, trudności.
Tak samo jak w przypadku projektowania logo lub wizytówki, ulotki, zależy jak projekt ma być skomplikowany. Ja za opracowanie logo biorę minimum 100 zł, ale może to być i 1000, oczywiście wystawiam fakturę. Jeśli zaś chodzi o opracowanie nagłówka/logo na blog, cena zawiera jeszcze opracowanie kolorystyki i znaku wodnego. Zawsze można zapytać, skontaktować się, wszystko zależy od rozległości pracy, czy ja wykonuję cały wygląd strony, czy projektuje tylko nagłówek. Zawsze przedstawiam kilka projektów do wyboru, po konsultacji wprowadzam zmiany, poprawki.

Mam nadzieję, że tym razem będzie więcej komentarzy, bo ciekawa jestem, który projekt Wy byście wybrali.
Opracowuję projekt dla Adrianny, która prowadzi blog modowy, oto moje propozycje, głosujcie.









14 komentarzy:

  1. Najbardziej mi się podoba projekt 6, a jako drugi 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że numer 6 wygląda nieźle :) ostatni też, ale odsunęłabym nieco tekst od zdjęcia bo wygląda jakby go przyciągało do tej fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie pracuję nad własnym logiem, właściwie już dłuższy czas, wcześniej już kilka razy miałam okazję je robić, więc po trochu wiem jak wygląda taka praca. U mnie jako totalnego amatora najciężej jest ocenić swoją pracę, dojść do wniosku, że to "to", że wykazałam się maksimum swoich umiejętności, więc pokazując swoją pracę ciągle ogarnia mnie strach, że efekt końcowy się nie spodoba (gdy robię dla kogoś).
    Z Twoich propozycji najbardziej podoba mi się pierwsza praca, jakoś cała reszta wydaje mi się nie do końca dopracowana (a może po prostu nie w moim guście?) Zdecydowanie zbyt niebiesko, ale to tylko moja opinia, koniec końców najważniejsze by podobało się Adriannie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety musze powiedzieć, że mnie się nie podobają. Całkowicie nie wpasowują się w mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Projekty 2 i 7 najbardziej przypadły mi do gustu. To oczywiście nie oznacza, że reszta jest brzydka :-) Po prostu te dwa sprawiają, że chce się zawiesić oko na dłużej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że pomysł na logo mojego bloga ukazał się w tym miejscu. Kilka moich koleżanek doradziło mi na FB o projekcie nr 1 i 2. Ale ponieważ zdjęć dosłałam dziś całą masę to logo bloga może się jeszcze bardzo zmienić dlatego czekam na kolejne pomysły. Na dzień dzisiejszy projekt 1 i 2 są bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się nr 1, tylko z innymi zdjęciami - warto, aby były zbliżone do kolorystyki całości i skadrowane tak, aby lepiej było widać stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim za komentarze, dodam tylko,że projekt robię pod oczekiwania klienta i zgodnie z jego kolorystyką. Miło mi za taki odzew, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już wybrałam nowy projekt logo mojego bloga - moim zdaniem najlepszy! Jest prosty, przejrzysty ale ma to coś w sobie! Możecie podejrzeć jak wygląda na blogu tu www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk a Art's & Design dziękuje za wykonanie projektu! x

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie wybrałabym projekt nr 1 - wydaje się najbardziej nowoczesny ze wszystkich propozycji. Jednak to kwestia gustu, a jak wiadomo o gustach się nie dyskutuje :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe pomysły. Choć od publikacji Twojego posta minęło już sporo czasu i na pewno zrobiłaś ogromny krok naprzód. :) Powodzenia, kiedy praca jest równocześnie pasją, to jest najlepsze co może być.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ArtiDesign , Blogger