Usługa kompleksowa - Klinika Berbeckiego

Niedawno pisałam Wam o brandingu, czyli spójności marki i tym co jest. By marka była rozpoznawalna, wszystko musi mieć tą samą szatę graficzną, kolory itd. Opracowanie wizualizacji jest więc niezbędne. Jako studio reklamy, zajmuję się usługami kompleksowymi, u mnie klient otrzyma całość. Od zaprojektowania logo, wizytówek, szyldów, po ich wykonawstwo. Klient nie traci czasu na szukanie drukarni i agencji reklamowej. Chcę Wam się pochwalić moim ostatnim kompleksowym zleceniem, opracowaniem branding dla Kliniki dr Berbeckiego.


Chciałam by logo było eleganckie, profesjonalne, by zawierało inicjały jak również kojarzyło się z pięknem, oraz czymś ulotnym. Myślę, że udało mi się takie właśnie stworzyć.


Na oknach umieściłam folię tzw. "mrożone szkło" folia ta świetnie nadaje się do gabinetów lekarskich, kosmetycznych, przepuszcza światło, ale nie możliwe jest zaglądanie do środka przez nią. Poza tym jest elegancka, bo szyby pokryte tą folią wyglądają jak piaskowane.


Świetlne plafony ze srebrnego dibondu, wyglądają elegancko, są czytelne w dzień i bardzo dobrze widoczne w nocy.



Wykonałam również wizytówki, długopisy, vouchery i zaproszenia na otwarcie Kliniki.




Tabliczki na drzwi, też musiały być utrzymane w eleganckim tonie, pasującym do wnętrza.


Zrobiłam też baner na FB, oraz na stronę internetową.



8 komentarzy:

  1. Świetnie to wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wszystko wyszło. Zdecydowanie jest elegancko Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana realizacja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spójny i estetyczny projekt. Jesteśmy na TAK! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, kompleksowe usługi oferuje dziś praktycznie każde szanujące się studio reklamowe i pomysł, choć użyteczny, odkrywczym nie jest. Co do projektu dla doktora B. to też jakichś nowych kierunków w dziedzinie reklamy on nie wytycza. W dodatku ten dr n. med. nie do wszystkich materiałów pasuje. O ile na wizytówce jest jak najbardziej na miejscu (jeśli to wizytówka doktora B. a nie całej kliniki), to na zaproszeniu wygląda, że jest to podpis do zdjęcia i sugeruje, że doktorem jest ta "laska z sześciokątów". A na banerze zupełnie jest ni przypiął, ni przyłapał. W dodatku cierpi wspominana na początku spójność marki - mamy dwie, klinikę i doktora :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedni dobór szaty graficznej, to tylko jeden z elementów budowania wizerunku marki. Jest to jednak element o tyle ważny, że może znacząco wpłynąć na identyfikację z produktem. Polecam o tym poczytać, tu podsyłam link Ale sam projekt bardzo mi się podoba i myślę, że jest bardzot rafnie dobrany do rodzaju prowadzonej działalności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wysoka jakość wydruku? W CCS Druk Cyfrowy www.ccsdruk.pl oferujemy usługi najwyższej klasy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ArtiDesign , Blogger