Baner reklamowy

Baner reklamowy, tak jak i tablice jest jedną z form reklamy zewnętrznej. Wykonany jest z tkaniny plandekowej o różnej grubości, co się wiąże z jego trwałością. Są dwa sposoby wykonania baneru reklamowego.
Pierwszy sposób to baner wyklejany foliami banerowymi, dziś już prawie nikt takich nie robi, z tej racji,
że  tkanina i folia banerowa są dość drogie, poza tym trzeba go wykonać ręcznie, co wiąże się z dłuższym czasem wykonania.
Drugi sposób to wydruk wielkoformatowy, tu możemy wybrać rodzaj jakości, są banery bardzo tanie, bez zabezpieczenia UV, tzw chwilowe, np. wyborcze lub promocyjne.
Albo stawiamy na jakość i drukujemy na lepszych maszynach, grubszym banerze, zabezpieczamy go dodatkowo UV,  taki baner może nam służyć maksymalnie do 3 lat, po tym czasie zaczyna nagle blaknąć i robi się coraz mniej czytelny.
Jaką ma przewagę nad tablicą?
1. Baner nie jest ograniczony wielkością
2. Nie wymaga konstrukcji do jego zawieszenia, choć są też specjalne systemy naciągania baneru na        ścianach budynków (bardzo duże banery)
3. Łatwy i szybki montaż i demontaż
4. Tania cena w porównaniu z tablicą czy plafonem













Ten baner nie jest wykonany przeze mnie, ale chciałam Wam pokazać jak wielki może format takiej reklamy. Tak duże montowane są na specjalnych systemach napięcia baneru, wykonane z poszczególnych odcinków i zgrzane. Tkanina banerowa ma szerokość 3, 3,5  lub 5 m, maszyny drukujące też są różnej szerokości, dlatego możemy mieć baner np. 2,5 x 5 m w jednym kawałku, gdyby taka miała być tablica reklamowa, musiałaby być zrobiona z kilku kawałków.

3 komentarze:

  1. Ja to bym jeszcze chciała, żeby były te banery dobrze wkomponowane w przestrzeń i otoczenie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Baner zawsze poprawia widoczność firmy, ale też dobrze byłoby pomyśleć o reklamie internetowej

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ArtiDesign , Blogger