Samochód nośnikiem reklamy

Każdy z nas spotkał się z reklamą na samochodzie.  To idealne miejsce na reklamę. Przemieszcza się, więc może docierać do większej ilości potencjalnych klientów i w tym momencie przewyższa tablicę reklamową, która jest w jednym miejscu. Oczywiście, może być całkowicie wyklejony foliami, od dachu po podłogę, ale może też być częściowo wyklejony napisami lub grafiką. Duża cześć moich klientów decyduje się przeważnie na taką formę, ten sposób jest dużo tańszy, od całkowitego pokrycia samochodu folią wylewaną, a spełnia swoją rolę.
Często też, reklama jest bardzo delikatna i tylko na przednich drzwiach znajduje się logo i adres.
Niektórzy też stosują reklamę na samochodach i stawiają je na parkingach przy marketach, tak więc teoretycznie jest na samochodzie a praktycznie ten samochód stoi tam codziennie i może zwracać naszą uwagę.
Zapraszam na przegląd tylko części wykonanych przeze mnie reklam na samochodach.












Etapy powstawania projektu, zaproponowałam klientowi 3 do wyboru


i efekt końcowy



Tak powstaje projekt busa, w formie grafiki jaki przedstawiłam klientowi










Ja przy pracy :)

video

7 komentarzy:

  1. Ciekawie to wygląda, taka jeżdżąca reklama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My bardzo lubimy nasze logo i zawsze mamy je na samochodzie. Uważam, ze jest to bardzo dobra reklama, jesteśmy rozpoznawalni i ułatwia nam to bardzo wiele spraw. Zwłaszcza jak się trzeba umówić z kimś np. za granicą. Nic nie trzeba tłumaczyć, łatwo się poszukać , nawet w obcym miejscu.Wielokrotnie spotkaliśmy się z dużą życzliwością, zapytaniami o nasze psy etc. Czyli cel osiągnięty, a przecież o to chodzi w reklamie. Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest w gruncie rzeczy bardzo ważne by być widocznym. Ja też nie raz już miałam telefonu, bo ktoś zauważył moją reklamę na aucie i o tym mnie poinforował

      Usuń
  3. Potwierdzam, taka reklama potrafi być skuteczna. pozdrawiam :)
    P.H.U Kujawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka reklama na samochodach albo plandekach samochodów jest widoczna z daleka. Bardzo dobrze wpływa na rozpoznawalność marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na rynku działamy od 1980 roku, dlatego oferujemy ogromne doświadczenie. Naprawiamy skrzynie biegów, a w naszej ofercie znajdują się części samochodowe najwyższej jakości. Nazwa naszej firmy to P.H.U. Kujawa (http://www.phukujawa.com.pl/), działamy w okolicach Poznania.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ArtiDesign , Blogger