Fotografia w reklamie

Jak ważna jest fotografia w reklamie, to chyba nawet nie muszę wyjaśniać.
Większość z nas jest wzrokowcami. Najpierw patrzymy, potem czytamy.
Albo coś przykuje naszą uwagę, albo nie. To poprzez obrazy zapamiętujemy reklamę, a nie przez tekst. Tekst jest uzupełnieniem.
Tak więc, zdarza mi się robić zdjęcia na potrzeby klientów, reklam, do folderów, ulotek, plakatów, czy też do kalendarzy. Nie jestem profesjonalnym fotografem, jednak fotografia mnie interesuję, robię dużo zdjęć, gdybym miała więcej czasu robiłabym dużo więcej.
Zdarza mi się też zdjęcia kupować np. na Fotolii, nie zawsze mogę takie wykonać, jakie jest mi potrzebne, nie zawsze mam na to czas.
Moje zdjęcia będę Wam przedstawiała w poszczególnych kategoriach, bo mimo, że pokażę tylko mały fragment moich prac, to i tak jest ich bardzo dużo, za dużo na jeden post, a chcę  przedstawić najróżniejsze kategorie zdjęć reklamowych

Dzisiaj fotografia sesyjna, wykonana u mnie w pracowni. 























5 komentarzy:

Copyright © 2016 ArtiDesign , Blogger