Wygodny dom, duże możliwości.

Od jakiegoś czasu staram się przybliżyć Wam świat architektury i aranżacji wnętrz. Przedstawiam Wam poszczególne style w aranżacji wnętrz, modne kolory. Tu również obowiązuje moda, jak w każdej dziedzinie naszego życia. Jest jeszcze wiele wnętrzarskich tematów, którymi będę się chciała z Wami podzielić.
Wnętrze to jedno, ale ważne też jest to co widać na pierwszy rzut oka, czyli nasz dom z zewnątrz.
Na jesieni przedstawiłam Wam dwa projekty domów jakie mi się podobają i jakie bym miała, gdybym miała się przeprowadzić. Ale przeglądając stronę z projektami trafiłam na kilka nowych, które też mi się bardzo podobają. Tym bardziej, że w tych projektach umieszczone są też aranżacje wnętrz.
Taki sposób przedstawienia projektu domu, pokazuje od razu jego możliwości  i funkcje poszczególnych pomieszczeń. Bardziej przemawia dla osób, które nie wszystko potrafią od razu sobie wyobrazić, mogą być podpowiedzią i zachęcić w ten sposób do wybrania tego a nie innego projektu.

Jako pierwszy pokaże Wam  projekt domu Wyjątkowy 2 WAH 1848

Dom parterowy na planie litery T,  ma wielopoziomowy dach, oraz poddasze, które też można w ciekawy sposób zagospodarować. Główna część salonu jest dość wysoka, bo do samego dachu, ma wydzieloną antresolę. Cały budynek ma dużo modnego przeszklenia, co daje światło i przestrzeń.


Dom zaprojektowany jest z nowoczesnych, energooszczędnych materiałów. Do domu wchodzi się reprezentacyjnym przeszklonym wejściem, przez frontowe patio z roślinnością. Bardzo fajna jest elewacja budynku, łącząca nowoczesność z tradycją. Z obszernego przedsionka wchodzi się do części głównej, dziennej, mocno przeszklona ściana przenosi nas od razu do ogrodu za domem. Przestrzeń dzienna to to salon, jadalnia oraz piękna kuchnia z wyspą. W części nocnej jest sypialnia rodziców z osobną łazienką i garderobą. To dla mnie must have własnego domu. Znajduje się tu miejsce na gabinet oraz dwie sypialnie dziecięce z łazienką, jest też wc dla gości i mini salonik. 
Otwarte przestrzenie tego domu idealnie łączą się z tarasem i ogrodem. To jest coś, co lubię najbardziej, kontakt z przyrodą.
Tak zdecydowanie mogłabym od razu zamieszkać w tym domu.





Podobają mi się schody, które łączą klasykę drewna z nowoczesnym oświetlniem ledowym na stopniach.




Świetne są te wnętrza, drewno idealnie łączy się z szarościami i szkłem. Jest przytulnie, ale czysto, przestronnie. Wysoki salon sprawia niesamowite wrażenie luksusu.
Przy tym domu jest zaproponowany piękny basen, uwielbiam pływać, jednak nasze lata są zbyt krótkie, by cieszyć się wodą cały rok, ja bym ten basen obudowała wyłącznie szkłem, by wyglądał jak przeszklona oranżeria, i cały jeden bok otwierał by się na ogród, tak by w lecie był formą otwartą, a w zimie, by był oazą odpoczynku. Oczywiście ten basen nie wchodzi w skład projektu domu, jest tylko propozycją, równie dobrze w tym miejscu może być oczko wodne, sadzawka, albo plac zabaw dla dzieci.

Rzut poziomy projektu Wyjątkowy 2  WAH 1848- Rzut parteru, powierzchnia parteru to  prawie 255 m.kw.

Rzut kondygnacji projektu Wyjątkowy 2  WAH 1848- Rzut poddasza, tu mamy 85 m.kw.



Usytuowanie domu na działce


Drugi projekt to Domidea 2 dNN


Ten jest znacznie mniejszy, ale również zwrócił moją uwagę swoją formą i kolorystyką. W tym również mogłabym od razu zamieszkać.
Ten dom jest o 100 metrów mniejszy od poprzedniego, ale wystarczająco duży dla dwóch osób. 150 metrów to i tak dużo więcej niż mamy nawet w bardzo dużych mieszkaniach w blokach. 
Wiele osób dojrzałych powinno wybierać właśnie mniejsze projekty domów. Nie potrzebujemy w tym wieku pokoi dziecięcych, wystarczą nam jeden lub dwa gościnne, by miło spędzać święta, gościć dzieci lub wnuki. A na co dzień łatwiej jest utrzymać czystość w mniejszym domu. Układ tego domu też jest dość funkcjonalny. Przy głównej sypialni jest łazienka, poza nią jest też druga w korytarzu, oraz wc bliżej kuchni. Kuchnia ma funkcjonalną spiżarnię, i jak to obecnie modne połączona jest z salonem. Cały dom ma obszerny taras







  Rzut poziomy parteru Domidea 2 dNN





Ciekawa jestem, który dom spodobał Wam się bardziej. Czekam na Wasze komentarze. Więcej szczegółowych danych i więcej projektów znajdziecie na stronie Extradom.pl


21 komentarzy:

  1. Obydwa robią niesamowite wrażenie:))piękny przestronne i wygodne:))ja raczej stawiam na tradycję i zaraz wszystko zagracam,ale lubię popatrzeć na takie jasne wnętrza:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Robią wrażenie..Ja bardzo lubię połączenie bieli z drewnem, jest takie ciepłe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba domy są przepiękne. To rewelacyjne projekty i aranżacja wnętrz na najwyższym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny dom! Bardzo podoba mi się ta nowoczesna aranżacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam nieco mniejszy dom, ale i tak jest bardzo przytulny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy projekt jest znakomity chodź zmieniłbym parę rzeczy w nim i mógłbym mieszkać w takim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny dom, bardzo podoba mi się zarówno rozmieszczenie pomieszczeń i jak i wystrój. Bardzo nowocześnie urządzony, widać, że ktoś, kto urządzał dom jest na bieżąco z ostatnimi trendami. Biel i drewno to moje ulubione połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dom jest fantastyczny. Nowocześnie, klasycznie i z klasą. Podoba mi się użycie niebieskiego koloru na piętrze. Z jednej strony jest biało, tak stonowanie, a z drugiej ten żywiołowy kolor. Świetne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie ma zdjęć sypialni. Wygodny dom to też wygodne łóżko. Dzięki temu czujemy się dobrze i jesteśmy wyspani. U mnie w domu sypialnia to najważniejszy pokój.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, duży dom, jednak jedyne co zmieniłbym to zamiana żaluzji na rolety. Rolety przepuszczają więcej światła, a dzięki temu wnętrza będą mniej ponure i jaśniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygodny dom to dom energooszczędny. A żeby taki był dobrze jest zainwestować w energooszczędne ogrzewanie. Ja używam grzejników nogen i mogę je polecić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygodny tom to taki, który jest ekologiczny i ekonomiczny. Dlatego ja zamontowałem u siebie panele fotowoltaiczne. Dzięki temu mam mniejsze rachunki za prąd.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygodny dom to też bezpieczny dom. Dlatego ja już w projekcie domu uwzględniłem system alarmowy. W dom włożyłam dużo pieniędzy i nie chciałbym gdyby ktoś się do niego kiedyś włamał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dom oprócz ładnej elewacji powinien mieć też ładne drzwi wejściowe. To swego rodzaju wizytówka domu.

    OdpowiedzUsuń
  15. W domu trzeba rozplanować oświetlenie. Nie tylko lampy sufitowe czy kinkiety, ale również oświetlenie zewnętrzne.

    OdpowiedzUsuń
  16. W domu warto zamontować wentylację mechaniczną z odzyskiem ciepła. Dzięki temu będziemy bardziej ekologiczni, co jest ważne, przy obecnych zmianach klimatu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zdecydowanie wolę mieszkanie, jest to dla mnie dużo wygodniejsza opcja. Kupiłem nowe mieszkanie na milanówku, jednak na razie jest na etapie wykańczania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygodny dom to przede wszystkim dobrze urządzony dom. Ja kupiłem projekt domu parterowego i trochę zmieniłem go pod siebie i dzięki temu pasuje mi w 100%

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne projekty. Bardzo fajne wewnątrz aranżację.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ przestronne wnętrza :) Wystrój doskonale by pasował do naszego domu. Oglądałam już wiele różnych rozwiązań ale te mi najbardziej wpadły w oko. Poza tym i tak będę musiała skorzystać z porad specjalistów https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ArtiDesign , Blogger