Fotograficzne podsumowanie kwartału

Ostatnio więcej mam pracy,co jest bardzo dobre, ale mniej mam czasu, na prowadzenie tego bloga.
Moja praca polega na projektowaniu najróżniejszych rzeczy, od logo do aranżacji wnętrza, ale również polega na wykonaniu tego, co wymyślę.
Pomyślałam więc sobie, że będę wstawiała tu fotki z prac, które robię.
Blog modowy pochłania każdą moją wolną chwilę, ale jednak chcę prowadzić też ten blog i przedstawiać Wam zakres tego czym się zajmuję, lepiej więc wrzucać nawet same fotki, niż nie robić nic.
Zostawiam Was z niektórymi pracami z ostatniego kwartału, a było tego całkiem sporo.

Kalendarze trójdzielne i jednodzielne indywidualne, autorskie, zaprojektowane i wykonane od a do z


Logotyp przestrzenny, nadaje się do postawienia lub zawieszenia, wykonany z pcv


Litery przestrzenne ze styroduru


 Reklama na pojeździe


Projekt na fb i nadruk na papierowej torbie


Tablica dla klienta


Wydruk canvas na płótnie do wystroju wnętrza, można wykonać dowolnej wielkości


Projekt dla klienta na potrzeby bloga i FB
   


 Kalendarze

 
Logo

1 komentarz:

Copyright © 2016 ArtiDesign , Blogger