Wizualizacja - co to takiego
wtorek, marca 15, 2016
1
długopis z nadrukiem
,
folder
,
koperta z nadrukiem
,
logotyp
,
papier firmowy
,
poligrafia
,
t-shirt z nadrukiem
,
teczka ofertowa
,
wizualizacja
,
www.studioreklamy-pulawy.pl
Co to jest wizualizacji i czemu służy?
Wizualizacja jest to opracowanie szaty graficznej produktu/firmy/usługi/marki.
Polega na tym, by logo, kolory, sposób rozmieszczenia logo, czcionka itd., były zawsze takie samie i spójne.
W tym celu po zaakceptowaniu logotypu określa się w skali Pantotne, Rall, CMYK i RGB numery kolorów.
Opracowuje się wzór wizytówki, papieru firmowego, teczki ofertowej, flagi, kopert, reklamy na samochodzie i gadżetach. Projektuje się też wersję czarno-białe, monochromatyczne do druku w jednym kolorze lub do grawerowania, tłoczenia.
Jest to proces pracochłonny i wymagający precyzyjnego rozpisania całej dokumentacji. Nie raz w swojej pracy spotkałam się z wizualizacją wielu znanych firm, aby wykonać reklamy wg wytycznych.
Nie może być tak, że otwiera się kolejne biuro jednej firmy, lub kolejny sklep i w każdym mieście jego szyld wygląda inaczej.
Klient określa, czy zamawia u nas wizytówki, szyld lub logo i na tym koniec, czy też chce, aby opracować mu wizualizację, którą otrzyma w wersji cyfrowej lub papierowej, aby to wykorzystać w innych agencjach reklamowych.
Wizualizacja jest to opracowanie szaty graficznej produktu/firmy/usługi/marki.
Polega na tym, by logo, kolory, sposób rozmieszczenia logo, czcionka itd., były zawsze takie samie i spójne.
W tym celu po zaakceptowaniu logotypu określa się w skali Pantotne, Rall, CMYK i RGB numery kolorów.
Opracowuje się wzór wizytówki, papieru firmowego, teczki ofertowej, flagi, kopert, reklamy na samochodzie i gadżetach. Projektuje się też wersję czarno-białe, monochromatyczne do druku w jednym kolorze lub do grawerowania, tłoczenia.
Jest to proces pracochłonny i wymagający precyzyjnego rozpisania całej dokumentacji. Nie raz w swojej pracy spotkałam się z wizualizacją wielu znanych firm, aby wykonać reklamy wg wytycznych.
Nie może być tak, że otwiera się kolejne biuro jednej firmy, lub kolejny sklep i w każdym mieście jego szyld wygląda inaczej.
Klient określa, czy zamawia u nas wizytówki, szyld lub logo i na tym koniec, czy też chce, aby opracować mu wizualizację, którą otrzyma w wersji cyfrowej lub papierowej, aby to wykorzystać w innych agencjach reklamowych.
Z firmą "Agdo" współpracuję od kilkunastu lat. Co roku robię kalendarze trójdzielne indywidualne, oraz inne materiały poligraficzne; wizytówki, notesy, teczki ofertowe, foldery, długopisy.
Zawsze zachowana jest kolorystyka firmy, logo, projekty są spójne.
Teczka ofertowa ze skrzydełkiem
Jeżeli chcemy mieć wizualizację, naszego produktu, firmy, marki, bloga, możemy poza logotypem
i wizytówkami wykonać sobie dowolny gadżet z naszym projektem, może to być kubek, podkładka pod mysz, zaproszenie, bon upominkowy, torebka papierowa lub foliowa z naszym nadrukiem, flaga, x-baner,
t-shirt.
Wizualizacja podnosi prestiż naszego działania.
Jeżeli przedstawiamy naszą ofertę na papierze firmowym, wygląda to dużo lepiej niż na zwykłej kartce papieru z pieczątką w rogi, to samo dotyczy kopert, jeśli koperta ma nadruk, od razu wiadomo, z jakiej przyszła firmy.
Wizualizacja to genialny sposób na przedstawienie jak będzie wyglądał nasz projekt jeszcze przed jego realizacją. Przed budową domu zdecydowałam się nad jego wizualizację i to było bardzo dobre posunięcie. Taka wizualizacja troszkę kosztuje, ale warto w to zainwestować. Człowiek od razu spokojniej śpi ;)
OdpowiedzUsuń