Roll-up, X-baner, przenośna reklama z grafiką
poniedziałek, stycznia 11, 2016
6
grafika
,
poligrafia
,
przenośna reklama
,
roll-up
,
www.studioreklamy-pulawy.pl
,
x-baner
Czasami potrzebujemy takiej reklamy, którą możemy spakować i wziąć ze sobą.
Doskonale w tej roli sprawdzają się roll-up, x-banery, są lekkie, szybko możemy je rozłożyć i zajmują nie wiele miejsca.
A gdzie je możemy wykorzystać? na konferencji, na spotkaniu, na stoisku wystawienniczym, na targach.
Czym jest roll-up?
Roll-up ma mechanizm kasetonowy, do którego zwinięty jest nasz baner z grafiką, i raczej nie praktykuje się wymiennej grafiki, może być dwustronny, i może mieć od góry oświetlenie.
Natomiast x-baner potocznie zwany "pajączkiem" może mieć wymienną grafikę, konstrukcję kupujemy raz i grafiki w zależności od potrzeb możemy sobie wymieniać. Po złożeniu zajmuje bardzo mało miejsca, waży ok. 0,5 kg, a rozkłada się go w 3 minuty.
Wielkość rollupów i x-banerów może być różna, przeważnie robi się szerokość 80 lub 100 cm na 190 cm,
możemy również zrobić sobie 3 czy 4 sztuki i grafikę podzielić na kilka paneli. Szczególnie, gdy chcemy przedstawić asortyment naszej firmy, a nie mamy możliwości tego zrobić w inny sposób, wtedy na stoisku stawiamy sobie kilka rollup i tworzymy ścianę naszego stoiska.
X-baner doskonale sprawdza się np. na weselu, z naszym zdjęciem, niektóre zespoły muzyczne też taką formę reklamy zamawiają i umiejscawiają w tle, z nazwą i kontaktem do siebie.
Oczywiście są też typowe ścianki, ale o tym kiedy indziej.
Roll-up z oświetleniem
Doskonale w tej roli sprawdzają się roll-up, x-banery, są lekkie, szybko możemy je rozłożyć i zajmują nie wiele miejsca.
A gdzie je możemy wykorzystać? na konferencji, na spotkaniu, na stoisku wystawienniczym, na targach.
Czym jest roll-up?
Roll-up ma mechanizm kasetonowy, do którego zwinięty jest nasz baner z grafiką, i raczej nie praktykuje się wymiennej grafiki, może być dwustronny, i może mieć od góry oświetlenie.
Natomiast x-baner potocznie zwany "pajączkiem" może mieć wymienną grafikę, konstrukcję kupujemy raz i grafiki w zależności od potrzeb możemy sobie wymieniać. Po złożeniu zajmuje bardzo mało miejsca, waży ok. 0,5 kg, a rozkłada się go w 3 minuty.
Wielkość rollupów i x-banerów może być różna, przeważnie robi się szerokość 80 lub 100 cm na 190 cm,
możemy również zrobić sobie 3 czy 4 sztuki i grafikę podzielić na kilka paneli. Szczególnie, gdy chcemy przedstawić asortyment naszej firmy, a nie mamy możliwości tego zrobić w inny sposób, wtedy na stoisku stawiamy sobie kilka rollup i tworzymy ścianę naszego stoiska.
X-baner doskonale sprawdza się np. na weselu, z naszym zdjęciem, niektóre zespoły muzyczne też taką formę reklamy zamawiają i umiejscawiają w tle, z nazwą i kontaktem do siebie.
Oczywiście są też typowe ścianki, ale o tym kiedy indziej.
Roll-up
Roll-up z oświetleniem
X-baner
fot. www.duzy.pl
Zapraszam do komentowania, na wszystkie uwagi, pytania odpowiem jak najszybciej.
Super ! Jak będę sławna, to sobie taki zamówię :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam Marzenko :)
Roll-up to świetna forma reklamy. Ważne, żeby na roll-upie były nasze informacje handlowe. Dzięki temu podczas rożnych eventów można zdobyć dużo więcej klientów.
OdpowiedzUsuńCiekawy post, warto o tym wiedzieć :)
OdpowiedzUsuńŚwietny jest ten Twój roll up na pierwszym zdjęciu!
OdpowiedzUsuńŻeby się wyróżnić można zainwestować w rollup o wysokości 3 metrów, z teleskopowym masztem. Można go rozwijać do dowolnej wysokości od dwóch do trzech metrów w zależności od potrzeb.
OdpowiedzUsuńDobra grafika i reklama może wiele zdziałać, świetny ten roll up :)
OdpowiedzUsuń