Usługa kompleksowa - Klinika Berbeckiego

Niedawno pisałam Wam o brandingu, czyli spójności marki i tym co jest. By marka była rozpoznawalna, wszystko musi mieć tą samą szatę graficzną, kolory itd. Opracowanie wizualizacji jest więc niezbędne. Jako studio reklamy, zajmuję się usługami kompleksowymi, u mnie klient otrzyma całość. Od zaprojektowania logo, wizytówek, szyldów, po ich wykonawstwo. Klient nie traci czasu na szukanie drukarni i agencji reklamowej. Chcę Wam się pochwalić moim ostatnim kompleksowym zleceniem, opracowaniem branding dla Kliniki dr Berbeckiego.


Chciałam by logo było eleganckie, profesjonalne, by zawierało inicjały jak również kojarzyło się z pięknem, oraz czymś ulotnym. Myślę, że udało mi się takie właśnie stworzyć.


Na oknach umieściłam folię tzw. "mrożone szkło" folia ta świetnie nadaje się do gabinetów lekarskich, kosmetycznych, przepuszcza światło, ale nie możliwe jest zaglądanie do środka przez nią. Poza tym jest elegancka, bo szyby pokryte tą folią wyglądają jak piaskowane.


Świetlne plafony ze srebrnego dibondu, wyglądają elegancko, są czytelne w dzień i bardzo dobrze widoczne w nocy.



Wykonałam również wizytówki, długopisy, vouchery i zaproszenia na otwarcie Kliniki.




Tabliczki na drzwi, też musiały być utrzymane w eleganckim tonie, pasującym do wnętrza.


Zrobiłam też baner na FB, oraz na stronę internetową.



7 komentarzy:

Copyright © 2016 ArtiDesign , Blogger