Zieleń w domu, nie tylko w doniczce

Witajcie kochani po dłuższej przerwie. Wiem, że obiecałam sobie i Wam, że będę regularnie pisała posty na tym blogu. Życie realne mnie pochłonęło całkowicie, bardzo dużo zmian na plus. Rozwijam firmę stylizacyjną, tworzę stronę z tym związaną, piszę bloga modowego, bo to moje ukochane dziecko, oczywiście pracuję cały czas w reklamie i projektowaniu wnętrz.
Ale obiecuję sobie, że się postaram, publikować tu chociaż jeden post tygodniowo.
Mam tak wiele tematów, projektów i pomysłów, którymi chciałabym się z Wami dzielić, zaglądajcie więc tu częściej, piszcie komentarze, motywujcie mnie.
A teraz temat przewodni - czyli liście w naszym mieszkaniu.
Czy zieleń, może towarzyszyć nam w domu tylko w doniczce lub wazonie?
Myślę, że nie, możemy śmiało pokusić się, o dekorowanie naszych mieszkań najróżniejszymi naklejkami, tapetami. Pokaże Wam, jak zmienia się to samo pomieszczenie, kiedy na mebel lub sprzęt nakleimy liściasty wzór. Możemy powiesić sobie zasłony z liśćmi, położyć poduchy, dywanik. Są to dodatki, które w znaczący sposób zmieniają wystrój naszego mieszkania, a które możemy zmieniać w zależności od pory roku.

fot. dekoria.pl


 Jest bardzo duży wybór naklejek i tapet, możecie też dowolne zdjęcie wydrukować na folii, tapecie i wykleić samodzielnie, można też wydrukować to na płótnie i zawiesić jako obraz. Nawet   mojej agencji może to zlecić.
Sypialnie ożywi nam pościel z motywami liści, lub tylko jeden pas z zielenią i dodatki.

fot. zyrafyzszafy

Modne są liście monstera, pilea, różne odmiany kalatei oraz ostatnio popularny szczawnik, które liście przypominają motyle. Filodendron też jest mile widziany. Na alieexpress możemy kupić sobie wiele dodatków do domu z motywem liści.

fot. aliexpress.com

fot. urządzamy.pl

fot. dom.pl

  fot.ladnydom.pl

fot.ladnydom.pl


A teraz przykład zmiany mebla, poprzez umieszczenie naklejki, zdjęcia z przeróbek mebli pochodzą od Pixers








Czekam na Wasze komentarze, pozdrawiam serdecznie.

23 komentarze:

  1. Pięknie wygląda ten motyw. U siebie lubię żywe liście ;0

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez wiele lat mieliśmy zielony pokój i bardzo nam się podobał:)))niedawno zmieniliśmy na łagodniejszy kolor:))Twoja propozycja jest bardzo fajna:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, ja mam w salonie ciemnozieloną ścianę, już 3 razy malowałam ten salon, i za każdym razem na ten sam kolor. Moja zieleń ma kolor sukna na stole bilardowym, ale kusi mnie indygo.

      Usuń
  3. Odrobinka zieleni zawsze dobrze robi na nastrój:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, często ten kolor jest na salach operacyjnych właśnie ze względu na psychologię koloru

      Usuń
  4. Swietne propozycje ostatnio sama mam faze na butelkowa zielen w domu, poduszki i oczywiscie posciel :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam nic w tym kolorze w domu oprócz limonkowych poduszek :) piękne inspiracje, czekam na więcej Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzory roślinne bardzo ocieplają wnętrza. Szczególnie meble ożywione przy pomocy naklejek robią wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie naklejki można kupić w sklepach wnętrzarskich, można też znaleźć na allegro

      Usuń
  7. Piękne inspiracje :) Lubię zielony kolor we wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wnętrze i zieleń bardzo fajnie można skomponować z przeszkleniami w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, odpoczywają oczy i relaksujemy się przy tym kolorze

      Usuń
  9. Ostatnio motyw zieleni, a szczególnie liści monstery jest bardzo modny. Uwielbiam rośliny - zarówno te prawdziwe, jak i namalowane. Urządzam teraz nowe mieszkanie i zdecydowałam się właśnie na motyw liści w paru miejscach. Kupiłam też bardzo podobną pościel. Przeprowadzka już na dniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie zielone motywy wyglądają w mieszkaniach całkiem ładnie. Bardzo podoba mi się ta metamorfoza biurka za pomocą naklejki, wygląda po niej dużo ciekawiej. Do tego fajny akcent w postaci żółtej lampki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podobają mi się aranżacje sypialni i łóżek. Widać, że mają wysokie materace, a to wielki plus. Ja mam podobny materac premium, który jest bardzo wygodny, wysoki i w końcu wstaję rano wyspany. Dekoracje łóżka to tylko dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jednak wolę zieleń w doniczce. Mam mnóstwo kwiatów, a moim ulubionym jest lawenda. Oprócz tego, że pięknie wygląda, to odstrasza też mole.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię zieleń we wnętrzach. Teraz króluje butelkowa zieleń i w takich kolorach będzie moje mieszkanie na wynajem. Na formalnościami pomaga mi prawnik.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze, nigdy bym nie chciała się przeprowadzać z tak kojącego oko wnętrza. Nigdy nie wpuściłabym tam ekipy od usług transportowych. Sama bym nie przesunęła żadnego mebla nawet o centymetr. Bez ściemy, to chyba najładniejsze wnętrze jakie kiedykolwiek widziałam. 100% mój gust. Pozdrawiam z Krakowa! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ArtiDesign , Blogger