Które logo lepsze, najtrudniej zrobić coś dla siebie

Sprawa logo jest bardzo ważna, ma wyrażać nas, naszą firmę i już o tym pisałam, jednak cały czas nie jestem zadowolona z mojego logotypu. O ile klientom umie doradzić i na ogół w pierwszych pięciu projektach dochodzimy do konsensusu, o tyle ja cały czas doszukuję się czegoś w wyglądzie mojego logo.
Chodzi mi o logo tu na blog, na nagłówek jak również na FB.
Chcę całkowicie zmienić wygląd tego bloga, bo wcale mi taki jaki jest nie odpowiada, jestem już w trakcie zakupu szablonu.
Ale logo musi być inne, dlatego wrzucam moje projekty i liczę na Waszą pomoc.










Chciałam, aby logo były plastyczne, aby określało że pracuję jako plastyk/grafik.
Które według Was bardziej pasuje do charakteru mojej pracy.
Pomyślałam sobie, że spróbuję też przedstawić Wam logo częściowo robione ręcznie, nie raz właśnie tak pracuję, rysuję lub maluję jakiś fragment logotypu i wtedy mam 100% pewność, że nikt  mi nie powie, że nie jest indywidualne.



1 komentarz:

Copyright © 2016 ArtiDesign , Blogger